eksp 7,5 aylık bebeğim var doğduğundan beri sallayarak ya da memede uyudu. Uykuları kısaldı sürekli temas ve destek istiyor. Uyku eğitimi almak istiyorum ama fiyatlar şaka gibi daha uygun bir var mı bildiğiniz?
gamseliii eksp ben de tam bugun başladım oğlumu yatağa alıştırmakla başladık 3 gün, aynı destekle devam ediyoruz ama kendi yatagına alısması lazımmış önce. Psktugceyilmaz dan alıyorum hem psikolog hem uyku egitmeni. 10 bin tl ucreti 14 gunluk paket
denizkarabiyik eksp pinar sbirsky var youtube dan videolarini izleyebilirsiniz instagramda abonelikte de soru cevap yapiyor ordan sormak istediklerinizi sorarsiniz once uyku uyaniklik saatlerini bir hafta kadar yazin ayina gore uygun saatlerde uyutun sinyallerine dikkat edin uyku rutini oluşturun daha sonra videoda anlattigi yontemelrle yavas yavas sonuc alirsinzi diye düşünüyorum yeter ki sabirli olun :)
oykununanneesi eksp şimdi şöyle söyliyim ben tam ertesi gün eğitime başlayacakken kızım rahatsızlandı ve hastanede 3 gün yatışı yapıldı. Burcu hanım insanlarla bir kaç gün konuşup hemen ücreti alıp direkt eğitime başlamıyor. Öncesinde günler aylar öncesinden sizinle iletişime geçiyor ve eğitim gününe kadar da sizle iletişim halinde oluyor yapmanız gerekenleri uyku saatlerini uyanıklık sürelerini odanın durumunu vs vs hep anlatıyor ve her sorunuza anında dönüş yapıyor. Ben ücreti falan da vermemiştim henüz dediğim gibi başlamamıza saatler kala kızım rahatsızlandı ben de sıramı başka bi anneye verdim öylece kaldı gitti. Ama şunları söyliyim eğitime günler kala burcu hanımın bana anlattıkları kızımı o kadar değiştirdi ki o söylediklerini bile uygulayarak çok güzel yol katettim. Kızımın gündüz uykuları berbattı. Max 25 dk uyurdu ben o bilgilerle bunu bir buçuk saate uzattım. İlk çocuğum tecrübesizlik bilinçsizlik vs derken çok şeyi kaçırmışım gözden. Ben bir soruyorum burcu hanım 10 ses kaydı atıyor öyle ilgili bir eğitmen. Bizim adımıza nasip diyorum. Olmadı hastaydı yatış yaptık zaten yerime başka anneyi almıştı benim iznimle. Ama muhakkak görüşmeni tavsiye ederim tam hatırlamıyorum ama sanırım 4 bindi ücreti. Geçtiğimiz mayıs ayı
eksp oykununanneesi şu an mesaj attım geri döndü kendisi ücret 6500 tl güncel olarak bir konuşalım bakalım teşekkür ederim ❤️
alpsr oykununanneesi ne kadar sürdü eğitim ve gece deliksiz uyuyor mu artık istediğiniz zaman mesajınıza döndümü yoksa video izlemeli eğitim mi
oykununanneesi prp2727 tüm mesajları silmişim ama şöyle söyliyim size atılacak gibi bişey değildi yani kendisi arka arkaya atmıyordu ben ne sorarsam o onu cevaplıyordu ve uzun uzun anlatırdı hiç sıkılmadan
oykununanneesi eksp umarım gönlünüzce olur her şey ama hiç pişman olmayacaksınız burcu hanımı tanımaktan😊🥰
alpsr mgkurt ne kadar sürdü eğitim ve gece deliksiz uyuyor mu artık istediğiniz zaman mesajınıza döndümü yoksa video izlemeli eğitim mi
mgkurt alpsr her dk wsapptan konuştuk 3 hafta dedi sağ olsun ne kadar ihtiyscım varsa yardımcı oldu öyle kalıplara uyan biri değil tam bir anne ve gerçekten uyutmayı öğretti gece kalkması bile artık sorun değil benim oğlum 13 aylıkken aldım sıkıntılarına göre kesinlikle uyanıyor ama uykuya memeyle dönmek için saatte bir kalkmıyor gecede bir veya iki kez uyanıyor onda da yanıma alıyorum kendi kendine uyuyor
oykununanneesi alpsr ben eğitime başlayamadım yukarda da belirttim zaten kızım hastaneye yatış yaptı rahatsızlandı öylece kaldı. Ama evet her zaman her mesajınıza dönüş yapıyor bundan yana gram şüpheniz olmasın. Video izlemeli falan değil tamamen kendisi birebir sizinle ilgileniyor. Bizim gündüz uykularımız berbattı onu düzelttim ondan aldığım bilgilerle. Uyanıklık sürelerine dikkat ettim çok çabuk uykuya götürüyormuşum mesela. Uyandıktan sonra yataktan almamam gerekiyormuş 25 dk uyuyordu zaten. Geri tam 40 dakika uyutmaya çalışmam gerektiğini pes etmemem gerektiğini zaten kırkıncı dakikada dalacaklarını söyledi öyle de oldu. Ama ben eğitime başlayamadığım için bu söylediklerimi hep aynı destekle yaptık. Sallama yöntemi yani. Eğer başlasaydım sallamayı da bırakıp odaya girecektik beraber. Hatta bir kere şey demiştim eğitimin ilk günü çok zor geçecek çok stres yaptım kendimi hazır hissetmiyor gibiyim kızım kesinlikle ilk gün kendi kendine uyumaz uyumıcak akşama kadar uyumaz en son gece artık yorulup uyur kalır demiştim. O da bana böyle bi şey inanın imkansız dedi. Odaya ilk girişinizde uyumaz ikincide uyumaz ama üçüncüde muhakkak uyuyacak siz de göreceksiniz sadece 3 gün sabır demişti
denizkarabiyik benim bebegim 4.5 aylik kucakta gezerek uyuyordu kendim egitim veriyorum 3. gunumuzdeyiz yataga alisti diyebilirim kucagimda mayistirip yatakta temasla uytuyorum tabi emzik de kullaniyoruz gece hala sık uyaniyor ama daha sonuc almak icin erken