mirayel Merhabalar sağlık ocağı bugün 4 ay 12 günlük kızıma vegaferon demir damlasını sabah 7 akşam 7 damla olacak şekilde verdiler. Kullanan var mı? bi kaç kişi bebekte çok kaz ve kabızlık yaptığını söyledi doğru mu acaba. Öyleyse ne kullandınız başka
doublemamaa mirayel evet bu yüzden doktorumuza sordum ve Sideferi önerdi onu kullanıyoruz şu an tadınıda beğendi kızım ve rengi açık renk güzel 🤌🏻
kedilipicama mirayel 5 aylıkken bizede vermişti ama bize iyi gelmedi direkt kestim dr ma yazdım sidefer vermişti
esraalic mirayel bunu öneren hiç duymadım dişlerde leke vs. Yapıyormuş ben ocean almıştım tadı baya güzel
bluemomjean Ben de durayım burda bugün başlamayı düşünüyoruz bunu verdi sağlık ocağı ama çocuk doktoru ocean olabilir konuşalım demişti bi onu arayacağım yine