Kızlar oğlum 9 ay 6 günlük ve bugün sağlık ocağında bakıldı 73,5 cm ve 9800 kg. Ancak geçen hafta memleketteydim ve akrabalar sürekli “ ay çok küçük bu” “minyon bi bebek” “aç bırakmışsın annesi zayıf kalmış çocuk” gibi şakayla karışık sözler söylendi ama hepiniz anne olarak bilirsiniz ki bu sözler insana endişeden başka bir şey yaratmıyor. Doktorlar kilosu gayet normal diyor ki bencede normal ama insanlar boğum boğum kilolu bebek bekliyor öyle olmayınca hep zayıf ama annesi yetersizmiş gibi hissettiriyor. Yani gerçekten zayıf olabilir mi bu kiloda anlamıyorum