Merhabalar beneğimiz doğum kilosu 3200 dü 4 aya kadar her ay bir kilo aldı neredeyse. Şimdi 4 ay 12 günlük. Ve bugün sağlık ocağında kiloya baktırdık kilosu 7 kg. Üç hafta önce gittiğimde de 6.700 gr dı. Üç haftada 300 gram tek almış normal mi bu aylarda acaba