mirayel Merhabalar bebeğim 4 ay 12 günlük iki saat önce 4 ay aşısı yaptık şu an çok terliyor baya kafası sırılsıklam oldu normal mi acaba
ftmnrozun16 mirayel bizimde direk kafaya vurmuştu ama ateşte olmuştu 38 lere çıktı ateşimiz calpol verdim ertesi güne geçti ateşi nasıl
mirayel ftmnrozun16 terleme gitti ama kafası hep çok sıcak ben de calpol verdim dün 6 saat arayla üç defa ama bu sabah hala çok sıcak kafası
ftmnrozun16 mirayel ebenin numarasi varsa arayıp sor istersen veya götür içinde bişey kalmaz en azından, ateş falan olsa tamam da sadece kafasının dünden beri geçmemiş olmasını bilemiyorum