nuroner iştahsız benim bebeğim aynı zamanda şuan birçok besini açtık kuruyemiş tahin hc yağı yiyor son bir aydır yüzünde. Biraz tepki oluyo birleştirip yedirdiğimde ama bir ayda 200 gr aldı buna rağmen bağırsak hassas hala ben de endileniyorum besin alerjisi geçse bile böyle devam eder mi diye açığı kapatabiliyorlar dimi siz de yaşadınız mı böyle bişey