@Acu_ hemen başımızda ki büyükler kızıyor ama gerçekten 3 ayda o kadar laf duydum ki doğumumdan beri yani çocuğa alışmak falan derken birde etrafın çenesiyle uğraşıyoruz. Tek göğüs emdiği için beslenemiyor,büyüyemiyor. Tek göğüs verirsen sütün çekilir hatta şimdi mamaya da başladık şimdi birde bunu duysalar sağ tarafı reddettiğini çocuğu mamaya alıştırdın bakamadın vs diyecekler çok yoruldum gerçekten