Sare-10 deniz255 normalde kandakı 3 aylık şeker 6.4 altında olması gerekır üzerindeyse seker hastasısınız bu bılgıyı bılıyorum sızın kı 3 tane hemoglabın var ama değer aralığınız 4.9 çıkmış buda olmadığınızı gösterıyor bence
deniz255 minikkurabiyee evet o normalde üsttekileri anlayamadım. Biri de yazdı üstte onlar önemli değil diye. Şimdi çalışıyorum doktora da anca pazartesi salı gösterebilirim. Merak ettim bir şey var mı. Teşekkürler 😇
minikkurabiyee deniz255 onlarda da sorun yok bence hepsi referans değeri arasında çıkmış ben seker hastasıyım bu değerler bende cok cok daha yüksek çıkıyor o yuzden sorun yok 😊