melisati 15 gün önce adetim bitti o günden beri geçmek bilmeyen bi kasık ağrısı yaşıyorum bazen belime bazende bacağıma vuruyor ağrısı gebelik mi diyorum acaba ama adet oldum sonuçta anlamadıs fikri olan var mı lütfen ?
zeyinci melisati bende çok kasık ağrısı yaşarım ve genelde enfeksiyon çıkıyor benimki bide üşütme ayaklarını sıcak tut diyor doktorlar geçmiş olsun
melikeyavss Benimde geçmeyen göğüs sızısı ve mide bulantısı var adet oldum ama anlayamadım kan testi vermiştim negatif çıktı🙃
hasosunannesi Bende sizinle aynı durumdayım özellikle sağ tarafım ağrıyor öksürünce falan hele de, bir çözüm bulabildiniz mi