Kızım 4 yalına girecek büyük tuvaletine asla çıkmak istemiyor zotla yaptırıyoruz uvuna gelince yapıyor ya da lağma yapıyoruz merkez prime hastanesine randevu aldık Koray topçuya pazartesi gidicez o doktorla ilgili iyi ya da kötü yprumu olan var mı ya da rahatsızlığımızla ilgili bi fikri olan