Bir süredir telefona aşırı bağlandım bir iş güç mü beceriyorum hayır ama elimden düşüresim gelmiyor işlerim aksıyor sonra her şey üst üste birikiyor boş bir strese giriyorum.. sebebini de biliyorum aslında çok yalnızım gurbetteyim Hiç kimsem yok Sürekli evdeyim sürekli bir şekilde ev eş çocuk üçgeninde dönüp dolaşıyorum sıkılıyorum kafamı dağıtma oluyor yani benim için Ama artık Bundan da sıkılıyorum Yani sürekli elimde olmasından rahatsız oluyorum ve bırakmak istiyorum ama hani bir kenara koyup bırakıp başka bir şeyler yapmaya başladığımda da aklım kalıyor şöyle bırakıp telefonu umursamamak sadece bi çaldı mı bakmak istiyorum bunun için de bir öneri bekliyorum