Of haber okudum içime kurt düştü salamura sarmalar geri gönderilmiş. 350 kat ilaç varmış üstlerinde yurt dışında ihraç edilen 1. Sınıf mallar böyleyse bize kalan 4. Sınıfı siz düşünün. Neden denetlenmiyor bu çiftciler istediği gibi ilacı basıyor. Hepimiz kanser olacağız bunlar yüzünden. Bide uçaklardan ilaç atmalarına ne diyorsunuz sizce doğru olabilir mi