Alp_prens Kanal d haber de izledim ve şok oldum 100 TL ye giriş yapılmış ve salon tıklım tıklım dolmuş
Ozgeasya77 Alp_prens herkesin kendi düşüncesi tabi saygım var ama aşı yaptırmayanlar coronovirüs aşısı çıkınca onuda yaptırmayacakmı acaba ?
morsevenfilolog Alp_prens Bunlar yüzünden bizim yaptırdığımız aşılar da boşa gidecek. Ben buna sinir oluyorum.
Alp_prens Ozgeasya77 aşıyı kasten adam yaralama olarak görüyorlar sempozyumda böyle açıklama da bulunulmuş şaka gibi ya
Oznurozer Ozgeasya77 korona yine diğer hastalıkların yanında iyi bence çocuklarda ölüm oranı yok denecek kadar az ama diğer hastalıklar? 🤦🏻♀️
beyzaytr22 morsevenfilolog neden siz evladınızı korumak için vurdurmuyor musunuz zaten o aşıyı vurulmayan bir çocuk vurulan bir çocuğa neyi nasıl bulaştırsın ki…
Alp_prens Fato eğer bir gün hastalanır ve tek çözümü Aşı olursa o zaman ne derler acaba merla ediyorum
Alp_prens Fato canları kıymetli olur canım sonra bak da gör bizden önce onlar yaptırır öyle bir duurm da