Kızlar selam bebeğim 3ay 15 günlük , 3.ayın başında rota virüs ve menenjit aşısı olduk neredeyse o günden beri bebeğim beslenmeyi reddediyor
biberonla mama bir şekilde veriyorum ama göğsümü uyurken alıyor aşırı sütüm olmamasına rağmen emmediği için göğsüm ağrıyor sağıncada 40 falan çıkıyor ve her beslenme beni aşırı zorluyor bundan dolayı moralim çok bozuk böyle bir şey yaşayan ve deneyimleyen var mı bu durumu nasıl aşabiliriz?
Bir de son iki gündür eskisi kadar güzel uyumuyor geceleri ? Sizin uyku düzenleri nasıl