iremb7 Bebeğim 50 günlük daha önce hiç burun temizliği yapmadım wee nin ürünü aldım illaki serum fizyolojik damlatmak gerekiyor mu yoksa tek kullanabiliyormuyım bunu
astb iremb7 serum fizyolojik yapmayı bilmiyorsan asla tek başına deneme. Her doktor nasıl olduğunu gösteriyor. Eczaneden serum fizyolojik ve şırınga al. Aile hekimliğinde ebelere de bu konuda danışabilirsin bilmediğini söyle ve sana göstersinler. Lütfen tek başına denemeyin.
Retzja Serum fizyolojik uygulamadan burun içi kılcal damarlara zarar verebilirsiniz. Burun içi mukusları yumuşatmak, akıtmak için kullanılıyor serum fizyolojik, kuru kullanmayın.
iremb7 Retzja peki serum fizyolojiği burnunun içine mi damlatıcam yoksa şırıngayla burnuna mı sıkıp temizlicem
ugurbocegmm iremb7 şırınga değil de flakon olanlardan 3-5 damla sıkıyorum her iki burun deliğine 1-2 dk yumusamasını bekletip kibarca çekiyorum aspiratör ile
Retzja iremb7 O size kalmış. Biraz damlatıp aspirasyon yapabilirsiniz, burun yıkama aparatıyla yıkayadabilirsiniz.
asy24905_ Bi doktor söylemişti serum fizyolojik yutsada bir şey olmuyormuş bende yana yatırıp sıkıp aspiratörle çekiyordum.