Asel_derya Oğlum 24 aylık artık beni emzik olarak kullanıyordu . Bizde süt kesmeye kararverdik. Siz bu süreci nasıl yönettiniz ben şuan çok zorlanıyorum. Gögüslerim çok ağrıyor süt doluyor. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim
Prensesannesi32 Asel_derya sizi rahatlatcak şekilde azda olsa goguslerinizi bosaltabilirsiniz ben o şekilde yapmıştım
Prensesannesi32 Asel_derya siz devam edin az az sagmaya zaten hepsini bosaltamazsiniz bi kac gun sonra geçiyor
akdemrfdn Ada çayı içmeyi denediniz mi? Sütü azalttığı bilinir. Sağım yapacaksanız da pompayla değil elle azıcık sağabilirsiniz.