Pamukhanim_ yani oyuncak saklamak bana anormal gelmiyo şahsen yakın arkadaşlarıma giderken önceden kendim söylerim paylaşmayı istemiyceği oyuncakları, ufak parçalıları kaldırın diye. Aynı şekilde kızıma da derim arkadaşlar gelcek paylaşmiycakların varsa kaldıralım sonra tartışma istemiyorum diye. Ki çocuk da demiş ağzına sokuyo diye kaldırıyorum diye bu da gayet normal. Nereye gidersem gideyim kızımın oyuncak çantası vardır onu götürürüm, gittiğimiz evin oyuncağını vermezlerse o bizim değil paylaşmak istemiyo sen kendininkileri oyna diye yönlendiririm.