myangelson tahin ben böyle meyvelerden püre yapıyorum güzel oluyor. Geçen mandalina elma armut ve irmikle püre yaptım çok seviyor oğlum. Meyvesuyu tarzını pek tercih etmiyor. 🥲 Nar suyu falan icirmeyi denedik ama yok sevmiyor
tahin myangelson püre yapınca günlük yapıyorsunuz değil mi? Haşlayıp mı yapıyorsunuz peki bende bir deneyeyim teşekkür ederim 🫶🏻
myangelson tahin sıcak sıcak kavanozlara koyup 2 3 gün içinde tüketiyoruz. Haşlayarak yapıyorum evet muz koyacaksam sadece meyveleri haşladıktan sonra muzu ekleyip blender yapıyorum tam kavanoz purelerden oluyor