Melike-emirasaf Dün sadece şarküteri 2700 tuttu. (Beyaz peynir, tulum peyniri, kaşar, tereyağı, yumurta, zeytin, süt, yoğurt) Haftalık alıyorum.
Manav 600.
Kasap 1500.
Deterjan, temizlik malzemesi, şampuan falan gibi şeyleri Hepsiburada indirim zamanlarından stoklu alıyorum.
Geri kalan her şey Migros’tan iki haftalık alıyorum.
Toplamda 30 civari gidiyor