Hayırlı günler güzel anneler💖
Size kreşe giden kızımdan bahsedicem. Kreşte arkadaşından dolayı bı olay yaşamıştık sonradan açığa çıkmıştı hatırlayan olursa. Çocuğun annesi o olaydan sonra ben yalanını ortaya çıkardım diye benimle küs kendince. Zaten ben konuşmayı kesmiştim o zaman.
Şimdi konumuza geleyim. O çocuğun adı Asel. Asel kızıma kafayı takmış sanki kızım herkesle barışık bir çocuk herkesle oynar kimseyi kiramaz sen oynama bizimle demez bı şikayette almadım hatta öğretmeni çok seviyorum sosyal bir çocuk hiç bir sorunumuz yok diyor çok şükür. Ama bu Asel kızım ne giyerse laf ediyormuş mesela Tom ve Jerryli bir takımı var kızımın onu ne zaman giyse gene erkek kıyafetini mi giydin diyormuş kızıma bende annecim boşver sen oynamak istemezsen başkası ile oyna diyorum kızım tamam anne diyor ama ben okula kızımı götürüyorum gelio bana Yüsranın annesi yusra benimle oynamıyor diyor kızıma annem oynamak istersen oyna diyorum çocuk sonuçta oynuyorlar. Ama kızım eve gelince Asel şöyle dedi söyle yaptı diyip sinirleniyor. Çocuğu okula gönderdim canı sıkılmasın biseyler öğrensin stres atsın diye ama çocuğum sinir hastası oldu zorbalayip duruyor çocuk diye ses etmiyorum annesi ile zaten konusmuyorz ne yapmam gerekiyor akıl verin.
Mesela bugün Asel Kur’an’a geçmiş kızımda hasta boğazları ağrıyor ama o halde anne Asel Kur’an’a geçti kutlama yapılacak herhalde onun yanında olmam lazım diye gitti. Sonrasında okula tam vardık Asel oyun odasında Yüsra dedi ki senin için geldim Kur’an’a geçtin ya kutlamada yanında olmak için dedi ben kapıdan duyuyorum ama beni görmüyorlar oda kızıma bağırmaya başladı git sen bana bagirdin diye kızım bağırmadı duyuyorum bagirmadim diyor hala bagiriyorsun dedi kızımda ağlamaya başladı bende girdim ne oluyor diye kızım anlatıyor işte çocuk kenariya geçti kızım ağlıyor diye gülüyor seviniyor. Ya anlamıyorum nasıl böyle çocuk yetiştirilir. Kendileri baya zengin bı giydiğini birdaha giymez mesela üstü başı düzgün olmayan çocuklarla falan oynamiyormus (fakir) gibisinden çok insan seçiyor demişti öğretmeni biraz bencil her istediği olan çocuk demişti. Kızım nasıl ağladı sabah oysa onun için gitmişti çok kırıldı çok üzüldüm durumuna. Öğretmeni ile bu konuyu konuşsam diyorum çünkü 1 değil 2 değil normalde böyle şeylerde çocuk der geçerim ama kızımı okuldan soğutuyor sürekli giydiğine laf ediyor kıskanıyor da mi yapıyor yoksa bilerek mi yani çocuk değilde kocaman kadın sanki konuşmaları falan. Bana fikir verir misiniz ne diyim öğretmenine?