TalentedMom Selam anneler; Doğum yapıldığında bebek için verilen aşı-sağlık karnesini kaybettim (yapılan aşıların yazıldığı)nerden alabilirim ?
Gul-42 TalentedMom sağlık ocagında ebenın ekranında vardır ekran resmı cekın yada oradan tekrar kağıda yazın
patlakprezervatif TalentedMom ben de kaybettim. Hemşireye söyledim çıktısını demişti ama rica edin yeniden doldursun ne olmuş 😄
Minel-inannesi TalentedMom e nabızda zaten aşılar sisteme kaydediliyo ama elimdede kağıt olsun derseniz sağlık ocağındaki ebenizden tekrar isteyebilirsiniz
patlakprezervatif TalentedMom inşaallah. Aslında koyduğum yer bellidir ama giderken belki de acele ettiğim için bulamadım