Artık gece beslenmesini kesmeniz gerekiyor. Uyandığında su içirerek başlayın, zamanla su vermeyi de kesin. Gece beslenmesinin dişlere ciddi boyutta zararı var, zaten bu yaş grubunda acıktıkları için uyanmıyorlar. Gün içerisinde de kullandığınız mamaya devam edin. 2 yaşa kadar kullanmasını istiyor mesela doktorumuz, şuan 19 aylık oğlum, 24 aylık olduğunda bıraktıracağım.