İlk 3 ay benim semsertti emmediği zaman 3 ay sağdım çok canım yanıyodu, sonra dediğiniz gibi yumuşamaya başladı kendi kendine süt inmemeye başladı sadece oğlum emerken süt iniyodu sızladığını hissediyodum. Meme terbiyesi deniyomuş bu duruma başlarda vücut kontrolsüz süt üretirken sonra bebeğin ihtiyacına göre yani emdikçe üretmeye başlıyormuş güya. Ama ben de bilmiyorum tabi o yumuşaklık doymadığını düşündürüyor bana da.