kabakcekirdegi hamilelikten 2 sene kadar önce almıştım 2 sene kullandım araya hamilelik emzirme girdi şimdi tekrar 1.5 senedir kullanıyorum gerçekten inanılmaz rahat bir şey. Her wcye gittiğinde pede yayılmış kanları görmüyorsun, sanki regl değilmişsin gibi tuvaletini yapıp çıkıyorsun. Uyurken ya da spor yaparken kaydı mı taştı mı dertlerin yok. O gün içinde gelen kan akış hissi ve ay çok mu aktı taştı mı düşüncesi yok. Koku asla yok çünkü aslında kanımız kokmuyor ped yüzünden koku oluyor. Zaten pedin o hışırtısı ve rahatsız hissi yok. Takınca hiç hissedilmiyor bu arada. 12 saatte bir boşaltmak yeterli oluyor ama ben yoğun günümde (yani 2.gün) bir iki kere daha fazla boşaltıyorum. Tuvalete kanı boşaltıp lavaboda yıkayıp geri takıyorum reglim bittikten sonra da sadece adet kabıma özel bir minik cezvem var poşette sakladığım, onda kaynatıyorum bi 10 dakika. İrie markası gayet güzel bu arada adet diski diye bir şey de çıkardılar bu aralar ona bakıyorum belki ona geçicem çünkü tek bir şikayetim var, adetimin en yoğun olduğu 2.günde çok hafif birkaç damla kadar sızdırma yapabiliyor o yüzden 2.gün 1-2 tane günlük ped kullanmam gerekebiliyor ama onda o sorun da olmuyormuş sanırım