11 aylık kızım gece boyunca burnu tıkalıydı sürekli ağlayarak uyandı emmedi hic uyandigin da emerdi normalde ben grip oldum ona geçmiş sanirsam hic de öpmedim emmek icin kucağıma almam lazm maske taktım korktu cikartm geçmiş heralde cok derin hasta degil.
Siz ne yapıyorsunuz evde hastaneye goturmeli miyim