mehtaptiryaki Atesi 37.4 ilac vermek istemiyorum kafasi sıcak nemlı bez koydum ve huzursuz başka ne yapabilirim ateşle ilgili bilgim yok
myangelson mehtaptiryaki 38 ve üstü yüksek ateş oluyor şuan korkulacak bir durum yok üzeri ince olsun zibinla falan dursun yeter. Ben aşı sonrası çok ağlama olursa veriyordum şurubu çünkü ağrıları oluyor şurup rahatlatiyordu
mehtaptiryaki umahs 24 derece ev dediğiniz gibi yaptim bide ikiniyor gibi yapıyor agrisi mi vardir acaba🥺
berengunes Bizde dün rota ve menenjitleri olduk doktor ateşi olmasa da ağrısı çok olur en huzursuz olduğu zamanda bir kere ver rahat uyusun dedi baya rahatladı verince
ezomaselim Merhaba hanımlar bebeğim aşı olduktan sonra bacağında bir şişkinlik oldu sürekli ağliyor bu normal mi sizce