Kızlar nolur yardım edin. Bebeğim 5 gün sonra 6 aylık olacak yaklaşık 1 aydır gece uykularımız yok. Son bir haftadır iyice pik noktalara ulaştı. Saat başı çok şiddetli şekilde ağlıyor zor sakinleştirip uykuya geçiriyorum 40 dk sonra bir daha. Uyku saatleri güzel aslında sabah 7-7.30 gibi kalkar 2 saatte bir uykusu gelir toplamda 3 uyku yapıyor ortalama 40 dk sürüyor bu uykular çok nadir 1 saat uyumuştur. Gece uykusuna da 20.00-20.30 gibi geçiyor o saaten sınra 2 saatte bir mama için uyanıyor ve 40 dk bir saate bir de uyanıp ağlıyor. Var mı böyle bir şey yaşayan. Çok yorgun ve uykusuzum.