Merhaba anneler bebeğim 1 hafta sonra 6 aylık olacak ek gıdaya geçeceğiz ama benim bebeğim özellikle ilk 3 ay çok gazlı bir bebekti hala arada gazı oluyor ama eskisi gibi değil çok şükür ben bile kabak fasulye vs sebzeler yemiyorum çocuğa gaz yapar diye ona nasıl tattırıcam çok gaz yapmaz mı gazlı bebeği olan anneler nasıl bir yol izledi yardımcı olursanız çok sevinirim