japonbebe Kızlar bebegim 12 günlük göbek bagı düştü ama küçük bir parça kaldı ve hep yaş kurumuyo ne önerirsiniz
Semaelisa27 japonbebe doktora götürün gümüş nitrat ile alıyorlar acı vs olmuyor hissetmiyor bile bebek hemen 3 saniyelik bir şey
Semaelisa27 japonbebe siz çocuk doktoruna götürün eğer gümüş nitrat ile alınması gerekirse o cerraha yönlendirir cerrahta zaten 3 saniyelik acısız bir işlemle halleder