vatdifak
Beklentiniz çok yüksek. Benim 1. çocuğum doğduğundan beri gece 8-14 kez uyanırdı. 3 yas 2 aylık olunca 1 - 2 ye düştü gece uyanma.
İkinci çocuğum ilk 4 ay uyudu gece 4-5 saat kesintisiz ama 4.aydan sonra artık her 1-2 saatte uyanır emer öyle yatar. Şimdi 11 aylık olmak üzere. Yani 3 yaştan önce de düzelme beklemiyorum maalesef :)