Oğlum neredeyse sekiz aylık oldu. Doğdu doğalı uykuya zor geçiyor kendi kendine uyuyabiliyordu üçüncü aydan sonra emerek uyumaya başladı. En uzun gece uykusu 2,5 saattir fazlasını uyumaz emmeye kalkar beş dakika emer uyur bir saat sonra yine kalkar. Zamanla düzelir dedikçe şimdide gece kalkıp uyumamalar başladı. Deli gibi uykusu var ama uyumayı reddediyor. Ne yapacağım bilmiyorum artık uyumak istiyorum salak gibiyim sürekli yat kalk yapmaktan. Uyku eğitimini denedim kendimce yok yapamadım. Ne olacak böyle gece üçte bir saattir uyanık gözleri kapanıyor ama direniyor çok yoruldum artık