Ben ümranto nun hindiba kahvesini kullanıyorum. Normalde bu tarz ürünlere inanmam ve hiç kullanmamıştım ama 2. Çocuktan onra iştah çok arttı denemek istedim ve gerçekten çok fayda ediyor sabah içiyorum 3 e 4 e kadar aç kalsam dahi açlık hissetmiyorum yemek yemek için yiyorum emziriyorm çünkü ama yemeğe saldırmıyorum artık 😂 ve akşam da içilmesi gerekiyor ben içmiyorum emzirdigim için ama iştahı kapattığı kesin istersen trendyolda yorumlara bakabilirsin.senin dediğini hiç denemedim