asminlinaaa Hap+geri çekilme yaptınız yani ilk ay. Bu hap lekelenme, adet gecikmesi veya regl olmanızı engelleyebilir. Ben 2 yıldır kullanıyorum. Şuan bi erken gebelik testi yapın kontrol amaçlı. Bunun dışında diğer kutuya geçince isterseniz gene hem geri çekilme hem hap kullanın ben öyle yaptım genel olarak çift koruma olsun diye. Yapmadığımız zamanlarda da sorun olmadı hep aralarda kontrol amaçlı erken gebelik testi yaptım. Haptan genel olarak memnunum ben bazen ara lekelenmeler yaşadım ve adetimi kesti