hahu merhaba bebeğim 6 aylık. uzun bir süredir gece 12-1 civarı yatıyor ve öğlende o saatlerde kalkıyor. bi türlü düzeltemedim saatlerini nasıl düzeltebilirim yardımcı olcak varmı
cicimomy hahu 4 5 de yatıyor 8 aylık bebeğim ve kafayı yicem bir türlü erken yatiramiyorum sabah uyuyo öğlen uyuyo akşam 9 dan sonra uyumuyo napcam bilmiyorum 🥲
hahu benimde çok kafamı kaldırabildiğim söylenemez malesef gurbetteyim destekçim olmadığı için ekstra yoruluyorum ve sabahları kalkamıyorum sanırım ilk önce kendime bi çare bulmam lazım
kocatarafindanefret hahu ben sizden beter haldeyim bebeğim 3-4 gibi yatıyor ahahshshsh en azından 9-10da kalkıp akşam o saatlerde uyutun bende bunu deneyeceğim
hahu kocatarafindanefret benim bebeğimde öyleydi daha sonrasında biraz daha öne çekti saatlerini djwjd
kocatarafindanefret hahu denemekten vazgeçmeyin ama chatgpt kademeli geriye alın diyordu örneğin: 4ten 3e 3ten 2ye gibi gibi