Aysun_01 ben özele gittim, direttim baya. Yurtdışındaki doktorla görüştüm, o dedi ki senlik durum değil hormonları yönetemezsin, bu bir tanı ilaç tedavisine başlamadan baş edemezsin diye. Onun yazdığı reçeteyi özel hastanedeki doktora götürdüm, aynısını yaz dedim. Yemiyorum, spor yapıyorum kilo gitmiyor, ödem geçmiyor. Sanki elimde olan bir şey, daha ne yapabilirim ki.