ozlkn 8 ay 7 günlüğüz babıldama yok ki her gün düzenli oyun oynarız, göz teması var, bağırıyor, sesler çıkarıyor ama alkış, bay bay ya da gel gel henüz yok, aylarına göre normal olduğunu düşünüyorum, kız bebek tek başına büyüyor ve hastalıklardan dolayı çok fazla bebekle temas ettirmiyorum, mümkün olduğunca temiz hava da gezdiriyorum, daha zamanı var diye düşünüyorum