YK_ _thealparslan_ oğlum 20 aylık bizim doktorumuz 2 yaşına kadar devam edelim dedi özellikle kış olduğu için
Doruk1 _thealparslan_ canım 1 yas kontrollerinde d vitaminimiz guzel cikti gerek yok dedi dr dr una danis bence ama genelde 1 yasta demir ve d vitaminini kesiyorlar
irem_1987 _thealparslan_ 1 yaşa kadar devam ama kontrolde doktor snrasında gerek görmezse değerlerinde bıraktorabılır
Rzgr _thealparslan_ bingildagin kapanmasiyla alakali saniyorum. Oglum 1 yasinda hala kapanmadi 18. Aya kadar kullanin dedi doktor.