Beraninannesii diilek 3bucuk yaşında ki oğlumun odasına çok renkli lambadan aldık hangi renkte uyumak isterse ona ayarlıyoruz genelde kırmızı ve yeşil istiyor 😌 3aylik olanda beyaz loş ışık kullanıyorum. Büyük olan çok renkli olanla çok eğleniyor bu arada tavsiye ederim.
Kizilciksurubu diilek Benim oğlum da 2 yaşında, doğduğundan beri karanlıkta uyutuyorum. Biraz ışık olsa hemen etrafı incelemeye başlıyor. Çocuğunuz karanlıkta uyuyorsa ben olsam ışığa alıştırmam ama kullanacaksanız kırmızı ışık en ideali olarak öneriliyor.
BuzluKahve diilek Uyuyana kadar tavana renkli ışıklar yansıtan bir lamba var onu ayarlayıp kendi açıyor. Uyuduktan sonra kapatıyorum. Odasında ve koridorda hareket sensörlü lambalar var. Eğer yataktan kalkarsa onlar yanıyor
Pamukhanim_ diilek ben kırmızı ışık kullanıyorum ayarlanabiliyor en düşük seviyeye getiriyorum çok uyaran olmaması için
mamabear_ diilek karanlık tabi ama korkuyorsa belki kırmızı bir gece lambası takabilirsiniz odasına veya koridora