yogitefe Kizlar şu anda iki ay ondort günlük bebegim var ve ben bugün belim ve kaşığın çok sancilandi az evvel wc pembe akıntı geldii adet oldum sanırım ama daha. Çok erken degilmi adet için sizce
Tugcebb yogitefe ben 40ım bittikten sonra 10 gün sonra falan oldum. Hatta ara kanama falan sandım sonra baktım düzenli regli oluyorum. Eskisi gibi 28 günde 1 olmuyordum ama oda zamanla yine oturdu
aysey07 yogitefe 40 bitti 1 hafta sonra oldum kızım 4 aylık her ay düzenli oluyorum canım doktorum da normal demişti
yogitefe yogitefe dün gece kahve rengi geldi ama şu anda yok durdu anlamadım dogrusuneyin nesibama bel ağrım çok belki sökülecek benim üçüncü bebeğim ilk defa böyle birşeyle karsilastim
yogitefe Elif337798 maşallah maşallah maşallah çok zor Allah yardımcınız olsun desenize döngü tekrar yenileniyor şu an
mamabear_ yogitefe her kadın farklıdır o yüzden problem yok. Kimisi emzirdiği süre boyunca olmaz kimisi hemen olur. Ben de 4-5 ay sonra olmuştum
yogitefe yogitefe mamabear_ haklısınız işte. Bana biraz erken gelince acaba bir sıkıntı mı var dedim tşk ederim cevaplafiginiz için ❤️
aysey07 yogitefe valla canım değişiyor demek ki benim ilk bebeğim bende olmaz sanmıştım ama düzenli oldu
yogitefe aysey07 dün bir damla kahverengi geldi bugün hicbirsey yoktu sadece bel ve kasık ağrısı var ve ben hala birliktelik olmadı eşimle hani hamilelik desem değil anlamadım acaba birliktelik olmuyor diede bu ağrı olurmu sancı fln anlamadim
aysey07 yogitefe canım bende gebelik diye korkmuştum meral etme adetin gelecektir onun ağrısıdır lekeden sonra söker
aysey07 yogitefe inşallah canım vücut 9 ayın acısını çıkartıyor sanki benim de aşırı sancılı ve zor geçti