merhaba benim bebeğim 3 aylık oldu çok pasif emiyor 40 dk genelde bekliyorum emiyor emiyor doyuramıyor kendini ilk zamanlar böyle değildi yine emiyordu ama doyuyordu sonra hiperlaktasyon sebebiyle sağıp vermek zorunda kaldım aşırı tazyikli geliyordu şu an biraz düzeldi emiyor ama çook yavaş ve boşaltmıyor memeyi böyle olan var mı yardım lütfenn