9 aylık mamayı alıyor ama yemeği yemiyor yesin diye özellikle açken veriyorum ara öğünleri kestim ona rağmen yemiyor kendisi yesin diye önüne koyuyorum mıncıklayıp bırakıyor kaşıkla veriyorum önce alıyor sonra tükürüyor elimle yedirmeye çalışıyorum yüzünü ekşitiyor mama da eskisi gibi tok tutmuyor normal mi bu durum başka önerileriniz nedir?