seher178 Kızlar menenjitin ikinci dozunu olmadı gerekiyo oğlum ama bir hafta önce orta kulak enfeksiyonu geçirdi ve antibiyotik kullanıyoruz bitmek üzere cuma günü aşısını yaptirsakmi korkuyorum açıkçası bilgisi olanlar yada yapanlar yazabilirmu