poyrazmom2604 Bebişlerinize bot aldınız mı alcak mısınız nasıl model alcaksınız benim igorlar hoşuma gidiyor ama kararsızım var mı önerebileceğiniz model
ballibadem_ poyrazmom2604 igorları ben de beğeniyorum özellikle içi tüylü olanları ama h&m botlar da çok hoşuma gidiyor. Önümüzdeki ay ikisinden birini alırız muhtemelen şu an kışlık vicco botu var ama su geçirmez değil mevsimlik daha çok
poyrazmom2604 ballibadem_ h&m nasıl istediğin botun fotoğrafını atabilir misinizz benimde hoşuma igor gittti içi tüylü olan
KayraVeAnnesi_06 poyrazmom2604 Benim için çok uzun olmaması ve ağır olmaması birinci özellikti . İçi komple kürklü kolay giyilip çıkarılıyor .