Sevgili anneler oğlum 12.5 aylık. Hiçbir şey yemiyor hiçbir şey kabul etmiyor. Kahvaltı hiç yemiyor.birkac hafta oncesine kadar peynir yerdi bu hafta o da yokk.. kahvaltısını 10.00 -10.30 gibi veriyorum. Uyandığı saat 8.30 civarı. Diğer öğünlerin i uyanır uyanmaz veriyorum. Öğünden 1 saat kadar sonra emziriyorum. Ama yemiyor iki haftadır nerdeyse. Ne yapacağımı şaşırdım. Nolur bı öneri bı tavsiyede bulunun. İştahsızlık mi atak mi buu?? Yok mu çözümü?? Yardım edin lütfen nnnnnn 😣😣😣