Arkadaşlar, bebeğim 17 aylık, 2.5 ay önce el ayak hastalığı olmuştu sanırım tekrar oldu, bizim gibi olup hafif atlatan var mı, bağışıklık olmuş mudur, evde aftoral sprey vardı ağız içine sıktım yüzünde ve karın çevresinde başladı, kantoran yağı sürdüm azıcık, sanırım bugün 2.günü. iştahsızlık var malesef.