ayst gece memesini tamamen kestiğinizde sabaha kadar uyuyabiliyor ama garanti olarak memeyi tamamen bırakınca. Benim kızım da aynıydı önce gece memesini 2 ye düşürdüm kendisi uyanmadan emziriyordum sonra teke düşürdüm genelde sabaha karşı 4-5 gibi emiyordu o da çok rahat oluyordu. Bence bi anda geceyi tamamen kesmeyin aşamalı bırakın daha sağlıklı oluyor.