havvaya 15 aylık ☺️ 11. ayda yürüdü, ilk yürümeye başladığında çok daha zordu , düşecek diye bir dakika gözümü ayıramıyordum bir dönem. Ama yürümesi geliştikçe bir tık daha rahatlarsınız, kendi kendine geziniyor şu an, tehlikeli olabilecek şeyleri etraftan, boyunun erdiği yerlerden kaldırdım. Şimdi mutfakta mesela ben yemek filan yaparken oynar yerde, çıkar odasına, salına gider gelir biraz daha iyi oluyor böyle. En zorlandığım dönem yürümeye başladığı ilk dönem olmuştu bir ay kadar.