Kızım normalde emzik almaz sadece uykuya dalabilmek için kullanıyor sonra geri bırakıyordu dalınca 1 haftadır uykuda hiç bırakmıyor ağzından zor çekiyırum çıkarınca huzursuzlanıyor acaba doymadı mı diye düşünüyorum sürekli bazen uyandırıp emziriyorum biraz emip memede uyuyakalıyor 16 haftalık şuan ataktan dolayı olabilir mi açlık belirtisi mi yada emziği almaya mı başladı acaba (ilk çocuk)