resmom bende kanz kullanıyorum memnunum hasta olduğu dönemde alt tankında uçucu yağ haznesi var minicik, oraya okaliptüs yağı damlatıyordum bir iki damla nefesini açıyordu. Nane yağı çok keskin tavsiye etmem. Tek handikapı yağ koyduğunuzda yağdanlık gibi yağlanıyor temizlemesi zor oluyor