Greeneyes canım bende çocuklarıma açtım garantiden altın fon olarak birşey soracam bilgin varsa şimdi 10 yıl dolunca ben parayı çekmek istiyorum çocuğumun adına ben çekebilirim demi vasi benim , birde bazı yerlerde yorumlar okudum alamayan falan oluyormuş parayı bu doğru değildir demi